Thursday, December 25, 2008

finding nemo

aku dan rakan2 ku telah mengadakan satu trip ke pulau mamutik pd hari isnin yang lalu ....
walaupun aku tdk mahu kena 'sun-burned' akibat cahaya matahari yang terik..aku tetap join .. khas utk memenuhi permintaan seorg rakan ku yang balik ke sabah tanah airku hanya setahun sekali sahaja...

aku cuba menghalang diriku drpd bermain di bwh cahaya matahari terlalu lama..
malah berkata pd diri sendiri 'ok aku bley bermandi-manda pada waktu pagi sahaja..tghari je aku akan duduk bawah pokok yang redup'
malangnya.. aku tewas..
gara2 ingin mencari ikan nemo(clown fish)

cerita trip aku dan rakanku ke pulau mamutik mencari ikan nemo bolehlah didapati di blog kwnku

kata tukang cerita : hasil penggunaan sunblock yang byk sehingga muka jadi putih....serta hari yang mendung ketika trip itu... mengurangkan kadar penghitaman....*thank god*

0 comments:

Post a Comment