Wednesday, December 24, 2008

the aftermath

minta maaf kerana aku sudah lama tidak update...

kebelakangan ini aku byk merungut dan tidak bersyukur ngan result aku..
aku sudah berjaya mengisi baldi2 kosong di rumahku dengan tangisan aku yang tak henti2...
tapi setelah beberapa hari aku kembali ok kepada diriku yang asal...
(thanx to kawan2 aku yang sering mengisi masa aku mengajak aku keluar... kepada anda semua.. u know who u are.. thanx guys)

aku finally menerima kenyataan..
kegagalanku mungkin ada hikmah di sebaliknya..
aku akur dan pasrah .. dan aku akan berusaha lagi sem hadapan..
(thanx also kepada kawan2 aku yang call .. dan memberi kata2 semangat walaupun korang tak tau nak kata apa.. thanx)

kata tukang cerita : nasib baik parents aku ok.. aku takut gak aku kena 'disowned' *syukur*

1 comment:

  1. ala. chill la babe. aku pon cuak jugak tgk ko bersandiwara. yup2 ada hikmah tu. kmi sentiasa ada bha utk ko.
    i'll always be ur shoulder to cry on. ceh. ;D

    ReplyDelete