Sunday, June 12, 2011

in a relationship with my glasses

8 June 2011
tarikh bersejarah bagi aku 
hahahaaa
besejarah la sangat 

hari ni 
akibat dipengaruhi oleh zella
aku juga telah membeli sepasang kanta mata palsu 
eh jap
sebab power mata aku seblah lain lain dan jauh beza
aku tepaksa beli dua kotak
walaupun niat di hati hanya mahu mencoba
ni kaler kelabu
kalo kaler hijau
aku rasa mata aku boleh jadi kucing

hasilnya
.
.
.
.
.

mata aku biut + juling

ok pelik 
sejujurnya aku rasa pelik pkai kanta mata palsu
lagi lagi bila rasa blur di tepi tepi
dan apabila mau keluar 
tergesa gesa mencari cermin mata
only to sedar aku tak perlukan cermin mata
malah tambah pening bila pkai cermin mata
+ aku rasa macam ada plastik di mata aku 
(hahaha . ye memang ada plastik di mata anda -__-!)
+sejak darjah satu aku pkai cermin mata, terasa sumpah pelik meninggalkan cermin mata di rumah
rasanya bukan utk kegunaan harian, sebab aku lebih sukakan cermin mata  :)

0 comments:

Post a Comment