Tuesday, June 14, 2011

happy burfday :)

bila balik bulan Jun untuk cuti semester
aktiviti geng kuih karas mesti diselitkan dgn dinner/bbq sambutan hari jadi nena
sememangnya kurang asam , sebab aku sering tak dpat menyambut birthday aku dekat kk
but, i'm  thankful for having such great friends in semenanjung . birthday aku pun best gak.
** haha nak jugak ckap birthday sendiri best 

anyway , liyana mmg untung sebab dpt sambut birthday ngan family and closest friends around
tahun ni, 12 jun berlalu 
takde bbq
mahupun dinner
apatah lagi kek 
*selitkan alunan muzik berbaur sedih di sini
** tapi kami sempat pegi beach, minum air kelapa, yoyo, and karaoke time 12 jun. yeayness :P

2010
ok ni sambutan last year
snow white kening tebal
gambar ni muka berminyak-minyak
picture first people, baru bbq !!!

2007
hahaha remember this
disebabkan gambar aku ndak smart aku letak gambar ko ni
tiup tiup candle gitu
hahahahahahahaaaaaaaaaaaa
actually come to think of it 
your sambutan birthday macam tradition di calender aktiviti kuih keras geng
12th of june 2011 , we had no solid reason to throw a bbq/eat at a fancy restaurant for dinner
*crap
i hope u had fun for your birthday !
semoga ko jadi spider woman yang hebat !
aku  we miss u nena !!!
 good luck in evrything and have a happy relationship and never give up, even though you are getting old 
cuba teka sepa yang quote ni :P

p/s: any of u guys remember apa kita buat for nena punya celebration on 2008 and 2009??
penat aku godek gambar still i can't remember
anyone ??
** niat di hati mau post ni time birthday lena.tapi tergendala akibat tertidur. :P

1 comment:

  1. 2009 time kita makan d fish&co then lepak getaran jiwa. 2008 aku pun nda ingat. hahah
    thankssss mimmmm! terharu sial! hahah

    ReplyDelete