Thursday, August 20, 2009

peristiwa yang malang ...

aku baru sedar aku sudah lama tidak mengupdate...
rupanya2 dah dua minggu aku tak mengisi perut blog aku ni..
aku memang bz this few days ... serious tak tipu...
janji aku untuk berblog selalu dgn adanya celcom broadband sememangnya dusta belaka..

ok back to the main point...
minggu ni memang minggu yang malang ///
pergh ... disebabkan dua tiga hari ni aku bz (kan aku dah kata aku mmg betul2 bz)
load laundry aku sememangnya melambung .... ada yang aku hantar dobi ..
ada yang aku cuci tangan (ye cuci tangan.. ni dsebabkan mak aku yg suruh ) mungkin anda rasakan aku tak reti basuh baju ///
tapi setakat basuh baju .. peanuts la beb ... :P

ok back to the main point ....
setelah aku cuci tangan aku ....
aku pun gantung baju aku kat ampaian KOLEJ ANGGERIK
pastu pg kelas la lepas g kelas g berenang kat uitm nyer swimming pool(ye UITM ada kolam renang )
setelah aku balik ... jeng jeng jeng.... 2 baju aku hilang lesap dan memang sah kena curi ...
sapela yang khinzir sgt g curi baju aku pun aku tak tau ...
baju kebaya putih yang seringkali aku pkai ke kelas telah diculik ... khinzir sungguh manusia itu ..
aku tertanya2 gak samade muat ke tak baju kebaya aku tu kat dia...
hmmmm ....

peristiwa ke 2
pergi ke plaza masalam....
apabila hendak pulang tiket parking hilang ... kawan aku dengan jayanya telah melesapkan tiket parking... ala2 magic konon...
ok tu takpe lagi... satuhal pulak mencari opis carpark yang seperti hidup segan mati tak mau kinda konsep... signage yang tak besar manala aku nampak mana opis ko.. dol
kena rm 20 untuk lost ticket tu ...( kawan aku bayar since dia yang hilangkan tiket tu)
kat sunway kawan aku kata rm50 kalo hilang ticket ...
moral of the story : jgan hilangkan ticket parking ... simple

peristiwa ke 3
aku ada kelas kul 8.30 sampai kul 10.30 ..pastu sambung dr 10.30-12.30
structure pastu akisains
aku overslept /// srious shit... kelas structure bungkus... kelas akisains masuk lambat 11.20 camtu...
lecturer aku bising 'why u late' ngan nada high pitch ...
pergh ada test pulak ... disebabkan lecturer aku nak cepat sebab dia sepatutnya ke klinik ...
dia suruh bagi komen dalam 2 sentences je on the ' an inconvenient truth' nyer documentary ..
hmmmph memang tahi sungguh sebab lepas 5 minit je aku duduk dia dah suruh submit sebab dia nak cepat....

peristiwa ke 4
nak keluar makan ...
ada khinzir yang meletakkan kereta nyer betul2 blakang kereta kawan aku ..
tak boleh nak reverse atau apa2 pun... khinzir btul...
padang kawad berlambaknye parking ,...
blakang bontot satria neo gak ko nak duduk ....
hmmm sukar untuk aku paham ....

kata tukang cerita : sumpah menyampah ngan peristiwa yang terjadi beberapa hari ini ... :S

0 comments:

Post a Comment