Friday, July 31, 2009

dua puluh satu

21 perkara yang mungkin anda tidak tahu tentang zella
  1. aku kenal zella ketika aku berada di sekolah rendah lagi....
  2. sewaktu itulah aku masih lagi pendek dan ketinggiannya pun lebih kurang aku ...(pertumbuhannya terbantut selepas itu,sekarang aku lebih tinggi hehehe*gelak tawa berlagak ... petumbuhannya lebih membesar di upper part of the body)
  3. memakai tudung ketika sekolah rendah kerana merupakan puteri bongsu(aku rasa la.. sejenis pangkat untuk puteri islam) malangnya tudungnya terbang ketika di sekolah menengah ...
  4. kuat nangis(lebih kurang aku) ... contoh: karau ketika tidak mendapat tempat di sekolah menengah all saints(terdapat banyak lagi contoh lain namun the list is just too long ... :p)
  5. mempunyai rambut yang panjang dari dulu .. baru memilih untuk memotong pendek baru2 ini....
  6. kami pernah ke konsert oag bersama ..ni benar bukan cereka ...ada bukti gambar juga(kami siap buat banner oag ..dengan harapan radhi oag memberi perhatian lebih kepada kami...)ni ketika zaman remaja yang bengong2
  7. zela suka makan mangga jeruk buatan emak saya..
  8. mempunyai bantal busuk sehingga pada suatu hari bantal busuknya terjatuh drpd kereta dan digigit anjing .....
  9. seorang yang suka membaca...mampu membaca sesebuah buku dgn kadar yang cepat
  10. mempunyai sepasang kaki yang kecil .. ini sgt benar anda mungkin tertipu dgn saiznya tapi hakikatnya dia mempunyai sepasang kaki yang kecil .saiz tiga . juga boleh membeli belah di bahagian budak kecil.
  11. pernah mendaki gunung kinabalu (memaksa aku utk intensive training bersama walaupun menyertai ekspidisi tersebut.. i intend to conquer mount kinabalu before i'm 25.felt obligated to do so because i'm living in Sabah)
  12. kadang2 melakukan aktiviti sleepover bersama2 ... kami seperti the 3 musketeers (aku, jerry dan zella ) menonton filem2 hindustan pada tgh2 malam buta
  13. pernah melalui zaman bodoh di mana aku, zela dan tumil mungkin beberapa orang juga menonton filem2 melayu bodoh arahan A. Razak Mohaideen seperti main2 cinta di panggung wayang . Juga pernah duduk di bahagian bawah pawagam besar di mana tiketnya murah sambil menonton crita aku no 1 bukan kerana xde duit tapi sebab nak saje nak try sakitkan tengkuk.
  14. pergi ke kedai restoran yang mewah walaupun tiada duit yang secukupnya .. (ni baru saja berlaku) trima kasih kepada liyana kerana sudi berbelanja :D
  15. mendaki curam bukit yang tinggi untuk ke muzium walaupun muzium tutup pada waktu itu... enough said
  16. kami juga seperti sisterhood of the travelling pants.. tapi kami berkongsi baju .. menggunakan konsep sharing is caring dan juga one size fits all..
  17. kalo di tanjung aru .. zela tidak akan terlepas membeli jambu batu jeruk
  18. ketika di sekolah rendah merupakan penyanyi solo untuk kumpulan nasyid sekolah rendah. juga seorang pemidato tersohor
  19. kami pernah juga tergila2kan 'men in tights' ketika bercuti di tepi pantai . kami dapat bergambar juga dgn 'men in tights'. suatu pencapaian yang agak hebat. namun bila terkenang kembali (pergh gila nostalgic) 'men in tights'??!~ wat were we thinking???
  20. merupakan student 'favourite' Tan Cho Chiew ,cikgu kimia kesayangan kami
  21. berkongsi bintang yang sama iaitu leo dan sememangnya OTT .... :p
kata tukang cerita : happy burfday zella... babi kamu ada gathering pulak bila aku di kk
enjoy your 21st burfday .. have fun !!!~~~

3 comments:

  1. Ahahah...post yang menarik.
    Banyak pula memories.

    ReplyDelete
  2. ala. sweet. yabha aku pn hairan knapa men in tights jg jd kegilaan kn?? pdhal kin geli ni. cepat blk s.alam. bole lpak. rinduu.

    ReplyDelete
  3. Kau sama lena la. Siap stalk dorang time breakfast lagi. sanggup tu bgn awal.

    ReplyDelete