Friday, August 27, 2010

happy burfday aiman!

dear ,
shazs / mambro / aiman / rin / boboy  

eventhough aku baru kenal ko 
tapi aku rasa kalo aku x kenal ko 
sememangnya aku x akan dpt mengenali lebih bangsar 

bangsar yang dahulunya 
mak aku kata 
mak aku katala 
*hish bangsar tu black area , mama baca kat paper
ternyata
mak aku tak berapa mengenali bangsar

kalo aku tak kenal ko 
aku tak akan kenal nasi ayam sedap kat bangsar
serta banana leaf nirwana
chawan 
n also , kete mini cooper s yang bersepah kat bangsar
bangsar sebenarnya best 
(ni aku akan ckap sekali je

mungkin gak tak akan kenal ngan asip yang comel 
serta rakan2 anda yang lain 
--------------------------------------------------
ok sebenarnya tu bukan point sebenar
ko dah dua puluh dua 
ko dah tua 

dengan meningkatnya umur anda 
semoga
'instinct' anda betambah hebat 
'nyanyian' bertambah mantap 
hubungan ko dgn natasha sophia danish zoey(aku tak sure ni ke nama dia )bertambah erat 
dan tentunya kelihatan lebih segak sekarang bersama 'shirt' anda 

di sini aku sertakan gambar ko dengan pose ko yang hebat lagi mantap tu 
originality aku bagi 10 


ni time part 1
ni time part 2
ni time part 3



aku rasa ko idol untuk budak ni 
posing sambil mendongak + senyum tutup mata 

happy burfday aiman !
*bila nak open room ?

4 comments:

  1. wow a whole post?
    come on there's gotta be other better things out there to write about.

    but anyways, honestly, thanks! :)

    just because youre just gonna say 'it' once, it still doesn't change the fact, its imprinted in the head of yours.
    dont be in denial-lah! ;)

    and what the fucks with the pictureslah!

    ReplyDelete
  2. hahahaa terharu tak ?
    bila nak open room ni

    ReplyDelete
  3. terharu? tak mainla terharu haru nih semua.

    pfft.

    ReplyDelete
  4. ak ade soalan.pesal sume gmba tu pose mambro cam ada satu persamaan?mcm ad sumtg yg sma,tp am nt sure wut it is. -bronsteijn-

    ReplyDelete