Tuesday, September 8, 2009

Sepetang di Bangsar...

assalamualaikum ...
pada bulan ramadhan yang indah ni./// aku akan memulakan post aku ngan assalamualaikum... :)

soalan cepu-emas yang paling tidak suka didengari...
kata seseorang : "nak makan kat mana hari ni..?"
pergh sumpah bosan dan menyirap apabila mendengar soalan ini ..
tak kurangnya pada bulan puasa...
kata seseorang : "nak buka mana hari ni..?"
bukan sebab aku tak suka orang bertanyakan aku nak makan mana.. suka gak ar.. tapi kadang2 tu aku memang dah ketandusan idea untuk menjawab soalan masalah global ni ... serious...
korang paham tak???kalo korang tak paham .. abaikan aku .. ni dilema aku sebagai individu...

ok berbalik kepada crita aku ..
pada suatu hari yang biasa itu .. tanpa sebarang plan ataupun rancangan ..
kami terus ke bangsar .. menaiki kreta abg sh..
menuju ke nirwana banana leaf..

aku tak pernah makan banana leaf..serious.. walaupun aku dah hidup kat dunia ni utk 21 tahun..
tapi makan nasi lemak daun pisang aku pernah ...
kedai ni sememangnya ramai org ..
mula-mula aku agak cuak .. aku sering mengalami masalah ini di tempat2 yang aku tak biasa..
(contohnya : puduraya kl ..)
tapi amoi dah mensyorkan ..siap order sotong goreng semua..

review::banana leaf bangsar...
sedap memang sedap .. boleh pergi lagi ..
bukan sahaja sedap tapi kedai ni eco-friendly tau ...
(using the banana leaf as plates...)
words can't express betapa sedapnya mkanan kat kedai ni ..
jadi aku dah sertakan gambar gak ...!!!
hehe .. selamat berpuasa...

0 comments:

Post a Comment