Wednesday, July 6, 2011

happy anniversary :)

kringggg...............kringgggggggggggggggggg
handphone ku berbunyi. 
(eh handphone ku guna nada dering men's need nyanyian semula kate nash. ternyata kring kring tu dusta)
aku tgk handphone 
*alamak ni papa. bisik hati kecilku . pura-pura masih mengantuk. nanti aku kena gosok baju pulak 
"girl dah bangun tak . papa baru ingat besok 6th of july . anniversary papa mama. girl pergi one borneo tak ?? "
suara cepu cemas bapaku . mungkin panik . hahaa aku pun jawab dengan mengantuknya aku tak pergi mana mana hari tu. 

6th of july 
happy anniversary papa and mama 
holy shit u guys have been married for god knows 25 years 
haha. actually aku sendiri pun tak sure whether 25 years ke tak i think more sebab abg aku pun umur dah 25 meaning aku ni dah 23. damn u numbers

alhamdullilah......
i salute u guys
and every happily married couple out there 
only god knows what u guys have been through
yang patut dapat award bukan datuk-datuk yang bayar untuk dapat award 
award tu patut goes out to u all 
sumpah salute



aku nak selitkan gambar parents aku tapiiii takpe la. 
.
.
.
tiba tiba terhook dekat lagu bo iqram amir ni pulak / hahahaa

0 comments:

Post a Comment