Tuesday, July 26, 2011

Birthday Wish List

Dah lama nak buat posting ni.
Tapi asyik tak menyempat .
Laptop pun meragam. Restart sesuka hati mak bapak dia.
Haih dugaan.
*mim stop mengeluh. rakan2 kata aku kuat mengeluh

Ok enough with the ramblings.
WHAT I WANT FOR MY BIRTHDAY
1. 3 biji birthday cake .please. Ok sebab musabab nak 3 biji. Aku nak turn 23 . Nak mintak 23 cake melampau pulak. So I want 3 cakes to represent the 3 years I turn twen-ty no more teen. Ok boleh pkai tak reason ni ? Ok mmg mengarut. Sebenarnya aku mimpi aku ada 3 cake . So aku teringin tu je. Mmg tak munasabah pun. Lantak la aku nak jugak.

2. Actually , aku xde benda pun nak minta. Sebab aku dah tua kot. Hahaa. But maybe I'm just content with whatever I have right now. Whatever else that I want is kemahuan dan kehendak bukan keperluan pun. Contoh: imac 27 inchi, iphone , mini cooper s, motosikal berkuasa tinggi . Ni semua kemahuan bukan keperluan pun.

I thank god, bersyukur with whatever that I have right now. Bersyukur I have a lovely family, wonderful friends, somebody yang tinggi + comel + tukang repair kapal terbang,and my cats yang comel :) . I'm glad . Alhamdullilah . What more could I ask for . Well maybe a mini cooper s , but for now I'm content. Syukur alhamdullilah.

3. But if u insist on buying me a gift. Please buy me return air tickets to Kuala Lumpur ;p. because I miss my tall + handsome tukang repair kapal terbang ;p

Conclusion , I want 3 cakes. Lantak ko nak cakap apa ;p
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment