Wednesday, September 14, 2011

syawal 2011

post raya yang tertangguh
tapi aku nak post jugak

raya 2011
disebabkan atuk aku tak berapa sihat sepanjang ramadhan,
bapaku decided to go back for hari raya to spend some time with atuk
atuk is 83 already . he's getting old. everytime i see the movie Up, aku akan teringat kat atuk aku , sumpah serupa muka diorg. i'm not that close with atuk. i guess it's because we live far apart. i guess. but he still remembers me , so i guess that's good enough :) 

i remember when we were small(my brother and i) and we went back for raya in singapore, my brother and i refuse to go in atuk's flat in singapore because it was small and dark -__-!! .god, mcamana la perasaan atuk cam tu :s . haish . well actually i did not remember bout this, my dad told me. haha. spoiled kids. still having atuk around , raya is always an excuse for family gathering. i hope atuk lives a longlife, because i hate the idea of not having family gatherings. balik kampung is always exciting. eventhough singapore tak kampung mana, haha .this explains why i squeal comel at every goat, cow, chicken and kerbau -___-!

ok ter-melencong
back to raya 2011
first raya : rumah aku as usual open house on the first day . since we don't have any family in KK so biasanya open house on the first day. saja nak ramai ramai baru raya. :P heee. baru raya perantauan, raya bersama rakan rakan :)

first day jugak aku g open house umah azwan 

and also rumah mar!


dan rumah zaza(*teda gambar sebab aku malas nak transfer)
tapi ni muka zaza dekat rumah aku!


eventhough everybody dah sayur(worn out) bila sampai rumah aku 
sebab sebelum rumah aku diorg pegi rumah azwan,mar,zaza, and achul
*jojo by the time rumah aku dah masuk yang ke-9 for the day.WOW kan*
but bila dah recharge and nak stat main bunga api semua kembali cergas
hahahaa
paling staring main mercun *semestinya si zella.jejari pendek tukang light mercun


group photo!!!

raya kedua aku rest . raya ke 3 i flew off to kl for 8 days. 
met up with the atuk,aunt and uncle, nijam, and frens
nik,qila,baem,yasmeen,put,meo,liyana,hani,lala
aku memang raya sakan tahun ni

but still dlam sibuk getting the best out of both worlds
aku miss open house umah jerry jojo and awg. haish . maybe next time :)

bagi yang aku tak sempat nak balas sms, ucapan tulus iklas korg tu 
aku mohon maaf , mungkin terlepas pandang dan tak menang tangan nak balas :P chewah gila macam byk je sms dapat 
so aku mohon ampun dan maaf mana yang aku sakitkan hati secara tak sengaja/sengaja :P
Selamat Hari Raya Aidilfitri
till we meet again ramadhan :)

0 comments:

Post a Comment