Wednesday, June 9, 2010

lagenda budak setan memang mcam setan

ok sesape yang teringin / kononya must-watch muvi ke sebab buku dia best sangat2/ tertipu ngan ratings dekat cinema online ... 
aku di sini menyarankan I REPEAT menyarankan sila jgan tgk muvi ni . 

aku x tau la kalo aku ni kurg sensitip ke apa 
tapi seriously lines dia memang CHEESY gler nak mampus 
skrip writer aku tak tau la apa yang ko pikirkan . SERIOUSLY 
plot dah de malangnya . crita kelam kabut 
lead dua ekor/ aiyo hancus / sgt kaku / lisa surihani mengapa ko nangis tak kuar air mata padahal audio mcam ko nangis karau giler /  bagus lagi aku letak kawan aku yang sering berdrama kat kampus tak sudah sudah pasti lebih memberangsangkan lakonannya 

tapi aku tabik dekat que haidar 
lakonan terbaik . boleh tahan. syg skali ko tak hensem . kalo tak mesti ko pegang lead.
xpe cuba lagi que .

pressure aku time tgk muvi ni 
sepanjang muvi dihabiskan dengan mengeluarkan kata kata kesat 
it's like twillight / new moon all over again 
kadang2 terasa hendak gigit tali beg akibat geram
hendak membuang popcorn dekat skrin panggung , malangnya byk penonton plak kat depan 

lepas tu crita cam ni pun ada sambungan 
dan aku dpat rasakan aku akan pergi menonton jugak walaupun first one macam si tahi 
spt aku yang tdk mendapat pengajaran dr filem twillight 
robert pattinson yang tak hensem dan tak reti berlakon itu 
sory kepada peminat twillight / 
tapi ko ingat ada aku kesah ? 



5 comments:

  1. weyhh.haha ko memang selalu termkn dgn rating.
    saya sokong 100% mv die mcm apa je.que mmg over the top dr lead actor nya. and yes lisa x keluar2 airmata aku pun x tau kenapa.
    buku dia jauhhhhh lebih bagus. aku dlm wayng xddk diam kot. pergh menyirap dgn story teller xkesudah pastu lakanon mcm perghhh sorry lah hampaa'.
    oh, aku tertanya2 memang ada ke sambung nye...

    ReplyDelete
  2. cik yesemin ,

    manada aku termakan rating ...hahaa
    padahal aku tgk rating 4 bintang tu aku bagi harapan kat crita ni . ngeh . HANCUS

    ntah mengikut review yang aku baca
    mungkin ada sambungan kot . nur fazura nyer karekter Katerina tu is the title of the second book . mcam konon ada second part .

    ReplyDelete
  3. support malay product dude...klu x sdp pn..jgn kutuk lbh2...

    ReplyDelete
  4. wth. freedom of speech (bak kata zella). anyone can say whatever they want. mcmana your so called malay product nak maju without criticism.

    ReplyDelete
  5. black.indie.ugly,

    whatever i posted is my opinion/review on the movie.
    it's constructive criticism.
    this is what i learned in architecture school.
    it helps to further improve the work/future endeavor

    i support malay product.
    believe me , i've seen a lot of malay movie at the cinema . yes i forked out rm8-rm10 to watch these movies that are sometimes not-to-par at all with the standard films nowadays.

    i watched these movies at the cinemas because i always give high hopes on the film industry in malaysia. also, some of the movies are worth watching. erm, kalo kita beli buah sekotak , tak semestinya semua elok kan. =)

    ReplyDelete