Tuesday, March 31, 2009

aku masih hidup

kalo korang tertanya2 di mana kelibat aku..
aku di perak... masih di perak..
tak ke mana2 tetap di perak..

aku dah lama tak kembali ke arena blog ini sebab aku busy tahap gaban..
DESIGN , design , design,design..
kerana submission utk final project tak lama lagi kerja design menimbun..
utk final project kali ini , project yang diberi is eco fisherman village...
hari ni ada crit session.. tapi aku tak dtg klas..
haha...aku rasa aku selalu dtg klas design, tiba masanya utk aku ponteng ///

semakin hampir nak final exam...kerja2 assignment yang aku tinggalkan buat sementara waktu kembali menghantui diriku...
lecturer dah duk suruh submit assignment2 yg tertangguh..
arghhh.. banyak kerja sungguh..
sekarang aku di cc searching on Taj Mahal..
assignment history aku cover Mughal architecture..

aku tak ke mana2 still here
anything contact la aku di hp aku..
alamat surat menyurat tetap sama...

kata tukang cerita: aku sangat merindui zaman sekolah menengah ..

3 comments:

  1. oh aku juga merindui rakan2 teman sekolah menengah

    ReplyDelete
  2. same here..hurmph..

    ReplyDelete
  3. ni baru study mim's..working will be the same too

    .jess.

    ReplyDelete